مشاوره حقوقي مشاوره حقوقي
|
امروزه تكنولوژي با پيشرفت عظيمي روبه رو شده است و اين پيشرفت ميتواند براي مردم مزيت بسيار داشته باشد. در حال حاضر با گستردهتر شدن علم تمامي دولتها در سرتاسر جهان تمام تلاش خود را به كار گرفتهاند تا بتوانند با تاسيس سامانههاي مختلف خدمات زيادي را به شكل سادهتري به مردم ارائه كنند. در حال حاضر دستگاه قضا نيز با راه اندازي برخي سايتهاي معتبر در داخل كشور خدمات حقوقي را به شكل سادهتري به مردم ارائه مينمايد. سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان يكي از همين سامانهها ميباشد. در ادامه قصد داريم در خصوص سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان توضيحات مفصلي را در اختيارتان قرار دهيم، با ما همراه باشيد.
منبع : سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان چيست ؟از سالهاي گذشته تا كنون شوراهاي حل اختلاف در سرتاسر كشور جزو شلوغترين مراكزي هستند كه مردم براي انجام امور قضايي خود به آنها رجوع مينمايند. اصفهان استان بسيار بزرگي است كه جمعيت زيادي دارد و طبيعتا با جمعيت بسيار زيادي كه اين استان دارد شوراهاي حل اختلاف داير در آن نيز بسيار شلوغ و پر تجمع ميباشند. از اين رو دولت سامانهاي را با عنوان سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان طراحي نموده تا مردم بتوانند با كمك اين سامانه نوبت خود را براي رجوع به شوراي حل اختلاف دريافت كنند و ديگر براي اخذ نوبت نيازي به مراجعه حضوري نباشد. با استفاده از اين سامانه افراد ميتوانند برخي امور حقوقي خود را به صورت آنلاين و از راه دور به انجام برسانند و وجود اين سامانه در حال حاضر با پيدايش كرونا ميتواند بسيار سودمند باشد زيرا مراجعه مردم به شوراي حل اختلاف كاهش مييابد و در نتيجه از شيوع بيماري نيز پيشگيري ميشود. اين سامانه معتبر در طول شبانه روز به پانصد و بيست نفر نوبت دهي نموده و اين تعداد افراد ميتوانند با دريافت نوبت خود در زمان معين شده در شوراي حل اختلاف حاضر شده و امور خود را به انجام برسانند. سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان دوازده شهرستان را تحت پوشش قرار داده و مردم اين دوازده شهرستان ميتوانند از خدمات اين سايت بهره مند گردند. شرايط دريافت نوبت از سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهانبراي دريافت نوبت از سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان دو شرط مهم تعيين شده است كه ميبايست بسيار به آنها توجه كنيد. اين شرايط مهمبه شرح زير ميباشند:
نحوه دريافت نوبت از سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهانبراي دريافت نوبت از سامانه بسيار معتبر نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان ميبايست برخي مراحل را طي كنيد تا نوبتتان را دريافت كرده و بتوانيد در زمان مورد نظر از آن استفاده كنيد. مراحل دريافت نوبت با شرح زير هستند:
نكته: پس از اخذ نوبت تاريخ و مدت زمان آن را به خاطر داشته باشيد و لحظاتي قبل از زمان سررسيد آن در شوراي حل اختلاف حضور داشته باشيد. سوالات متداولسامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان چند شهرستان را تحت پوشش قرار داده است ؟اين سامانه دوازده شهرستان را تحت پوشش قرار داده است. سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان در روز چه تعدادي نوبت دهي ميكند ؟اين سامانه در طول روز ۵۲۰ عدد نوبت ثبت ميكند. براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آمادهاند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان پاسخ دهند.
منبع : سامانه نوبت دهي شوراي حل اختلاف اصفهان
امتیاز:
بازدید: 0
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |